Auto Rast proizvodnje

Milion Škoda proizvedeno u 2017. godini

ŠKODA Auto zajedno sa svojim proizvodnim partnerima širom svijeta, ponovo je oborila rekord. Kompanija je već proizvela milion vozila u ovoj godini.

Četvrta godina zaredom da je ŠKODA napravila milion vozila u toku godine. Nikada ranije se nije dogodilo da je taj broj dostignut u oktobru kalendarske godine. ŠKODA modeli Oktavija, Fabia i Superb su napravili najveći doprinos ovom uspehu. Pored toga, veliki SUV ŠKODA Kodiaq obećava dalji rast u ovoj godini. ŠKODA Karoq model će takođe obezbijediti podsticaj za rast.

Milion proizvedenih automobila u ovoj godini je važna prekretnica za nas, rekao je Michael Oeljeklaus član odbora za proizvodnju i logistiku u ŠKODA Kompaniji.

Ovaj broj koji je do sada dostignut naglašava učinak naših proizvodnih pogona,┬á i stručnost našeg tima. Prekretnica od 1 milion proizvedenih vozila do kraja oktobra naglašava pozitivan razvoj ŠKODA Kompanije u posljednjih 25 godina. Od ulaska Volkswagen grupe Škoda je povećala svoju proizvodnju sedam puta i transformisala se od regionalnog operatera do renomiranog svjetskog proizvodjača. U to vrijeme postojao je jedan model koji izlazi sa proizvodne┬á trake, danas je to sedam modela sa preko 40 varijanti. Kako se Kompanija razvijala u međunarodnu i efikasnu proizvodnu mrežu, u svojoj domovini Češkoj Republici, pored svog glavnog pogona u Mladoj Boleslavi, proizvodni pogoni postoje i u gradovima Lvasiny i Vrchlabi. Pored toga ŠKODA proizvodna linija i Volkswagen grupa imaju saradnju sa partnerima u Kini, Indiji, Rusiji, Kazahstanu, Ukrajini, Alžiru i Slovačkoj.

ŠKODA Auto je postavio kurs za dugoročni rast┬á nakon 2017. godine. Putokaz za to dolazi u obliku strategije 2025, a kojim se Kompanija sprema za predstojeće izazove u automobilskoj industriji. Ključna tema buduće strategije uključuje elektromobilnost i digitalizaciju Kompanije┬á i nove mobilne usluge. ŠKODA Auto ima za cilj da raste u dve dimenzije, sa jedne strane povećana prodaja vozila, sa druge strane digitalne mobilne usluge, treba da stvore širu bazu za rast.