Web ordinacija

14 grešaka zbog kojih ste stalno umorni!

Svaka treća odrasla osoba spava manje od sedam sati, pokazuju najnovija istraživanja.

Loše navike, ali i važne stvari koje propuštate da uradite, iscrpljuju vas i mentalno i fizički, otežavajući
ispunjavanje svakodnevnih obaveza. Stručnjaci otkrivaju koje su to loše navike zbog kojih osećate umor i daju jednostavne savete koji će vam pomoći da uhvatite korak sa životom.

ZDRAVO ILI NE? Evo da li treba jesti SUŠENO VOĆE!

1. Preskačete vežbanje

Odlukom da ne vežbate zato što ste previše umorni radite protiv sebe. Studija Univerziteta Džordžije pokazuje da su zdrave odrasle osobe koje provode mnogo vremena u sedećem položaju, a
vežbaju samo 20 minuta triput nedeljno, posle šest nedelja ovakve prakse manje umorne i imaju više energije.

NISTE NI ZNALI: Osim od karijesa, četkica za zube vas štiti i od ove OPAKE bolesti!

lenjost

Foto: Profimedia

2. Ne unosite dovoljno tečnosti

I najblaža dehidratacija, svega 2 odsto, smanjuje nivo energije. Zbog nedostatka tečnosti krv postaje gušća, pa srce radi manje efikasno, a do mišića i organa ne stiže dovoljno kiseonika i
hranljivih materija.

SVUDA NAS OKRUŽUJU: Rak možete dobiti od ovih 6 svakodnevnih stvari!

flaša sa vodom

Foto: Profimedia

3. Ne unosite dovoljno gvožđa

Nedostatak gvožđa izaziva tromost, razdražljivost i slabi koncentraciju, takođe zbog slabijeg snabdevanja mišića i organa kiseonikom. Jedite nemasnu junetinu, pasulj, jaja, zeleno povrće, orašaste plodove, a sve to u kombinaciji s vitaminom C, koji poboljšava apsorpciju gvožđa.

FENIRANJE VAGINE NIJE NAJGORE: Bizarni zdravstveni trendovi iz 2017. godine!

Piletina sa bademima

Foto: Profimedia

4. Perfekcionista ste

Želja da u svemu budete savršeni – a priznaćete da je to nemoguće! – tera vas da radite napornije i duže nego što je neophodno. Nerealne ciljeve je teško ili nemoguće ostvariti, a na kraju će izostati osećaj zadovoljstva zbog obavljenog zadatka. Stručnjaci preporučuju da ograničite vreme koje ćete posvetiti određenom projektu i da se pridržavate tog plana. Vremenom ćete primetiti da vreme koje ste dodatno ulagali nije nimalo doprinelo da budete uspešniji.

4 ZNAKA da vam je telo PREPUNO OTROVA

Uspešna žena sa saradnicima

Foto: Profimedia/ilustracija

5. Preskačete doručak

Hrana je izvor energije, a dok spavate organizam nastavlja da troši ono što ste pojeli prethodne večeri. Zbog toga je neophodno da dopunite rezerve kad se probudite. Ako preskočite doručak, osećaćete se tromo i smlavljeno. Stručnjaci preporučuju žitarice, posne proteine i zdrave masti.

ČUDESNA DIJETA: 7 kg manje za MESEC DANA uz isprekidan “lažni” post!

doručak sa žitaricama

Foto: Profimedia

6. Živite na brzoj hrani

Hrana puna šećera i prostih ugljenih hidrata ima visok glikemijski indeks, koji pokazuje koliko brzo ugljeni hidrati povećavaju sadržaj šećera u krvi. Neprekidni skokovi šećera praćeni naglim padom izazivaju umor tokom dana. Da biste regulisali šećer u krvi svaki obrok treba da sadrži biljne proteine i cele žitarice.

Volite popodnevnu dremku? Nakon ovoga ćete dobro razmisliti da li ćete opet to raditi!

Brza hrana

Foto: Profimedia

7. Radni sto i kancelarija su vam neuredni

Zatrpan radni sto i nered u kancelariji iscrpljuju, jer remete koncentraciju i otežavaju obradu informacija, pokazuju studije. Na kraju radnog dana raščistite sto i odložite stvari u fioku. Ako je
nered preveliki, ne izlažite sebe pritisku da sve odmah završite. Sredite svaki dan po jednu fioku i bićete zadovoljni rezultatima.

KONAČNO NEŠTO POZITIVNO: Evo zašto je dobro piti KAFU!

Papiri

Foto: Profimedia

8. Radite dok ste na godišnjem odmoru

Ako proveravate poslovne imejlove, iako bi trebalo da se odmarate na plaži, izlažete se opasnosti od sindroma hronične iscrpljenosti. Pružite priliku umu i telu da se regenerišu kako biste se s odmora vratili puni energije.

DOBRE VESTI ZA SVE SLADOKUSCE: 3 razloga da ŠTO VIŠE pijete toplu čokoladu ove zime!

leto

Foto: Profimedia

9. Uvek zamišljate najgori mogući scenario

Šef vas je neočekivano pozvao na sastanak i prvo što vam pada na pamet jeste da ćete dobiti otkaz. Plašite se da vozite bicikl, jer se bojite da ćete doživeti saobraćajnu nesreću. Ako uvek očekujete najgore, to može da vas parališe i psihički iscrpi. Čim uhvatite sebe da ovako razmišljate duboko udahnite i zapitajte se koliko je verovatno da se najgori mogući scenario zaista i ostvari. Izađite napolje, opustite se, podelite strahove s prijateljima. To će vam pomoći da realnije posmatrate stvari.

SVAKA ŽENA TREBA DA IMA OVU BILJKU U KUĆI: Zaboravićete na neredovne cikluse, ciste i miome!

strah

Foto: Profimedia

10. Ne umete da kažete “NE”

Želja da svima ugodite koštaće vas energije i pokvariće vam raspoloženje. Povrh svega, vremenom ćete postati ogorčeni i ljuti. Vežbajte da glasno govorite “ne”, predlažu stručnjaci. To možete da radite dok vozite kola. Ako slušate sebe kako glasno izgovarate tu reč, sledeći put ćete to lakše učiniti kada bude potrebno.

SVI ĆETE GA OBOŽAVATI: Novogodišnji kolač od pomorandže i čokolade! (RECEPT)

Odbijanje

Foto: Profimedia

11. Proveravate elektronsku poštu pred spavanje

Svetlost ekrana mobilnog telefona, tableta ili računara može da ugrozi prirodan ritam budnosti i spavanja. Iako osetljivost na svetlost ekrana tehničkih uređaja varira od osobe do osobe, preporučljivo je da ih ne koristite sat-dva pre spavanja. Ako baš morate da proverite poštu pre nego što zaspite, držite telefon najmanje 35 centimetara od lica.

Nikad UŽA I ČVRŠĆA vagina: Svakodnevno jedite OVU STVAR i rezultati će vas ODUŠEVITI

žena

Foto: Profimedia

12. Pijte vino pred spavanje

Možda vam se čini da vino pred spavanje opušta, ali lako može da se desi da efekat bude suprotan. Vino u prvi mah usporava funkcije nervnog sistema, proizvodeći umirujući efekat, ali na kraju sabotira san. U procesu metabolizma alkohol izaziva nagli skok adrenalina, pa ćete se verovatno probuditi usred noći.

SPREČAVA MOŽDANI UDAR I SNIŽAVA PRITISAK: Ovo je NAJZDRAVIJA namirnica na svetu i tako je ukusna!

žena se kupa

Foto: Profimedia

13. Unosite mnogo kofeina tokom dana

Istraživanja pokazuju da do tri šoljice kafe dnevno imaju blagotvorno dejstvo, ali preterivanje u konzumiranju kofeina ozbiljno može da poremeti ritam budnosti i sna. Kofein blokira adenozin, nusproizvod aktivnih ćelija koji, kada se nagomila, pobuđuje potrebu za snom. Istraživanja pokazuju da kafa ugrožava san čak i ako je popijete šest sati pre odlaska na spavanje. Zbog toga je najbolje da poslednju kafu popijete sredinom popodneva.

JEDNOSTAVNO I LAKO: Detoksikacija za jedan vikend!

kafa

Foto: Profimedia

14. Kasno ležete vikendom

Ako radite do kasno u subotu uveče, a u nedelju spavate do podne, uveče nećete moći da zaspite, a posledica je umor u ponedeljak, kada bi svežim snagama trebalo da započnete radni dan. Potrudite se da se za vikend probudite u uobičajeno vreme, ili malo kasnije, i odremajte posle ručka. Dvadesetak minuta sna tokom dana dovoljno je da se odmorite i napunite baterije, a da ne utonete u dublje faze sna posle kojih biste se probuditi umorniji.

POSLE DVA POROĐAJA MORA… Ovako se Jelena Đoković vraća u formu! (FOTO)

popodna dremka

Dodaj komentar

Klikni da komentarišeš