Svijet Zanimljivosti Prioriteti

Facebook pravi velike promjene u vašim novostima

Kompanija će dati prioritet objavama od prijatelja i članova porodice nad onim od izdavača i brendova.

Facebook je u četvrtak uveo značajne promjene u svojoj News Feed-u koji će prioritetizirati sadržaje za koje se nada da će izazvati značajne razgovore između prijatelja dok ostavljaju po strani sadržaj kompanija, brendova i medija. Očekuje se da će ovaj potez negativno uticati na izdavače koji se oslanjaju na promet sa Facebook-a.

Promjene imaju za cilj da osiguraju da je vrijeme provedeno na Facebook-u dobro za blagostanje ljudi, izjavio je direktor kompanije Facebook Zuckerberg u četvrtak popodne. “Mijenjam cilj koji dajem svojim timovima da se fokusiraju na pomoć u pronalaženju relevantnog sadržaja koji će vam pomoći da imate više značajnijih društvenih interakcija”, objasnio je on.

Promjene dolaze nakon američke izborne sezone 2016. koja je istakla probleme Facebooka sa lažnim vijestima i dijeljenjem sadržaja. Kompanija je podvrgnuta oštrim kritikama zbog nemogućnosti da se stane u kraj ovoj vrsti sadržaja, koja je došla do usijanja kada se vidjelo da su trolovi povezani sa Kremlinom koristili fb platformu u nastojanju da utiču na predsjedničke izbore 2016. godine.

Zuckerberg je priznao da bi takve izmjene mogle na neki način ugroziti Facebook-ove ključne pokazatelje, ali je nagovijestio da smatra da će poslovni bol biti vrijedan. “Ostvarivanjem ovih promjena očekujem koliko će ljudi provesti na Fejsbuku, a neke mjere angažovanja će se smanjiti, ali i očekujem da će vrijeme koje ćete potrošiti na Facebook biti vrijedniji.”

Smanjivanje reklamiranja brendova i izdavača u News Feed-u vjerovatno će biti bolan onima koji se oslanjaju na Facebook kako bi stigli do svojih klijenata i čitalaca.

Dodaj komentar

Klikni da komentarišeš